Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Γκρέκο Μασκαρά

Μέρες Αποκριών.
Γράφω τώρα γιατί σε λίγες μέρες θα φορέσω μάσκα και δε θα καταλάβεις ποιος είμαι.
Έχω στο μυαλό μου διάφορες σκέψεις να ντυθώ.

Να βγω έξω με κοντομάνικο να τρέμω ή να ριγώ σε θαύμα "θηλυκής φανέρωσης": ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ.
Να αγοράσω ράσο, αγανάκτηση, μαζί και όπλο: ΣΥΡΙΟΣ ΚΙΛΛΕΡ.
Να χαϊδεύω τολμηρά τις χορδές της καρδιάς μου και ν' αφήνομαι δίχως να με νοιάζει: ΚΙΘΑΡΡΟΣ.
Να μην πλησιάζω κανέναν, να κάθομαι μακριά και να με βλέπουν: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Να φορέσω άσπρες κάλτσες με ρίγα, αθλητικό παπούτσι, κόκκινο μάγουλο και καθαρό βλέμμα: ΠΑΙΔΙ.
Να βάλω κόκκινη κορδέλα στα μαλλιά και σελίδες στα μούτρα από στίχους καταραμένων ποιητών: ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
Να περπατώ μ' ανοιχτό το στόμα και μόνιμο αλκοόλ μέσα:. ΚΑΝΑΤΑ.
Να ντύσω μαύρο μανδύα, καπέλο, μάσκα, κόκκινο Ζ από πίσω και άστρο στο κεφάλι: ΖΩΡΟΑΣΤΡΗΣ.
Να κάνω πως καίγομαι σε βαθιές σκέψεις, γλυκόπικρες αναμνήσεις και σχέδια για μετά: ΤΣΙΓΑΡΟ.
Να ντυθώ καλά, ζεστά αν χρειαστεί, έξυπνα, μοντέρνα, αισθησιακά, σοβαρά, όπως αρμόζει: ΠΑΛΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.
Ν' αρχίσω να κλέβω, ν' αγαπιέμαι και να γκρινιάζω: ΓΚΡΕΚΟ ΜΑΣΚΑΡΑ.
Ν' ανοίξω τα χέρια μου, αναζητώντας διακαώς φιλόξενες πλάτες και ρυθμό: ΧΟΡΟΣ.
Να σου πω ότι σ' αγαπώ κι αν καμιά φορά κάνω καμιά μαλακία, πάλι σ' αγαπώ: ΕΓΩ.




1 σχόλιο:

  1. Τι πιο ωραίο να 'χεις ξυπνήσει νωρίς το πρωί , να ΄χεις φτιάξει τον καφέ σου , να 'σαι στο κρεβάτι με το υπολογιστή στα πόδια και να διαβάζεις κάτι. Όχι κάτι τυχαίο αλλά πολλά συγκεκριμένα...... και ένα από αυτά να σου κάνει το "κλικ". Ένα "κλικ" αρκετό για να σου αλλάξει τη διάθεση , να σε κάνει να σκεφτείς , να σε κάνει να νιώσεις έστω κάτι... Εξάλλου από ένα "κλικ" ξεκινάνε όλα. Ευχαριστώ για το ερέθισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή