Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Oι Μασκαράδες

  Τουουουτ! Τουουουτ! Τουουουτ!
- Παρακαλώ!
- Ναι, γεια σας, ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω μια μάσκα καλής ποιότητας;
- Τί ακριβώς ψάχνετε;
- Θέλω μια μάσκα που να με προστατεύει από τον Κορωνιό.
- Εννοείτε από τον παλιό μπασκετμπολίστα του Περιστερίου;
- Τί λέτε κύριε; Από τον Covid 19 εννοώ. Πού ζείτε εσείς;
- Σ' ένα παράλληλο σύμπαν. Αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω τί θέλετε.
- Κύριε μπορείτε να με βοηθήσετε ή όχι;
- Αν μου εξηγήσετε, ίσως και να μπορώ.
- Τί να σας εξηγήσω; Μια μάσκα ψάχνω ο φουκαράς.
- Μάλιστα. Συγγνώμη για το θάρρος αλλά πείτε μου. Είστε πολύ άσχημος κύριε;
- Τί είναι αυτά που λέτε; Μια χαρά είμαι.
- Ε τότε γιατί θέλετε να κρύβετε το πρόσωπό σας;
- Μα για να προστατευτώ.
- Ναι αλλά έτσι θα χάσετε την ταυτότητά σας. Αυτό δε σας ενδιαφέρει;
- Αυτό που με νοιάζει εμένα είναι να μην κολλήσω.
- Μα έχετε ήδη κολλήσει.
- Τί λέτε τώρα. Έκανα το εμβόλιο. Και τις δύο δόσεις! Μια χαρά είμαι.
- Έχετε κολλήσει φόβο κύριε.
- Δεν φοβάμαι τίποτα εγώ. Αλλά δεν είμαι και χαζός. Προσέχω.
- Πλένετε δηλαδή τα χέρια σας;
- Πάντα.
- Αντισηπτικά;
- Φουλ.
- Βιταμίνη C;
- 5 κιλά πορτοκάλια τη μέρα.
- Με τις φλούδες.
- Όχι ξεφλουδισμένα.
- Τα κουκούτσια;
- Τα φτύνω τα κουκούτσια.
- Ωραία, σας βρίσκω πολύ εντάξει. Εξαιρετική στάση.
- Σας ευχαριστώ.
- Παρακαλώ. Με χρειάζεστε κάτι άλλο;
- Βρε άνθρωπε μας δουλεύεις εσύ τώρα; Τί θα γίνει με τη μάσκα;
- Α, ναι αυτό το ξεχάσαμε. Επειδή τα αποθέματα έχουν εξαντληθεί, σας έχω λύση.
- Για πείτε μου.
- Καταρχήν, να κλείσετε την τηλεόραση.
- Τί σχέση έχει η τηλεόραση;
- Ερωτική σχέση. Με σας και με πολλούς ακόμη. Ξέρω είναι δύσκολο να ξεκόψετε.
- Και να μην ενημερώνομαι δηλαδή;
- Μα η τηλεόραση δεν ενημερώνει.
- Και τί κάνει;
- Προπαγανδίζει, χειραγωγεί και σκηνοθετεί επιδέξια όσα θέλουν να περάσουν οι Μασκαράδες της εκάστοτε Κυβέρνησης.
- Αλήθεια;
- Αλήθεια. Μετά θα σας πρότεινα να αρχίσετε τους περιπάτους. Και να κάνετε ζεστές αγκαλιές με τους αγαπημένους σας.
- Και συ μου εγγυάσαι ότι δε θ' αρρωστήσω;
- Σας εγγυώμαι ότι θα θεραπευτείτε απ' αυτό που έχετε ήδη.
- Τί έχω;
- Αναστάτωση, φόβο, αγωνία θανάτου, σύγχυση. Η μάσκα δε θα βοηθήσει. Το μόνο που θα σας προσφέρει, είναι να καλύψει το τρομαγμένο σας πρόσωπο.
- Μασκα...λυψες!





-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου