Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Σχέδιο σχέδιο


Αυτή την εποχή όλοι κάτι σχεδιάζουν...


Ένας φίλος μου, σχεδιάζει το προσωρινό σπίτι του.
Καλά κάνει!
Ένας άλλος, δεν κάνει καθόλου σχέδια για το ...μελλοντικό σπίτι του.
Καλά κάνει!
Κάποιος, σχεδιάζει να ληστέψει το παιδί του.
Το παιδί του όμως έχει ήδη βάλει εκρηκτικό μηχανισμό στον κουμπαρά του!
Είναι κι αυτός που σχεδιάζει με αλλόκοτο ερμηνευτικό μολύβι το παρελθόν.
Το παρελθόν είναι μεταβλητή, αλλάζει. Προχωρημένη σκέψη!
Ένα κορίτσι σχεδιάζει να γίνει γυναίκα.
Να χαρώ εγώ!
Ένα άλλο κορίτσι σχεδιάζει να γίνει αγόρι.
Αφού το θέλει!
Η γιαγιά μου σχεδιάζει να μην πεθάνει ποτέ.
Φιλοσοφημένη η γιαγιά!
Ο Αστυνόμος Σαΐνης καταστρώνει σχέδιο σχέδιο.
Θα λύσει το πρόβλημα πρόβλημα;
Ένας φυγόδικος, πρώην γιάπις, ετοιμάζει σχέδιο διαφυγής στο Σουρινάμ.
Καλό του ταξίδι!
Ο Θεός κάνει σχέδια, χωρίς να υπολογίζει τον άνθρωπο.
Γελάει και το παρδαλό θυσιασμένο ερίφιο!
Ο Αρκάς σχεδιάζει λέξεις και λέει το σκίτσο.
Μαγκιά του!
Η γυναίκα μου, σχεδιάζει να γίνει καλή στο κουνγκ φου.
Για να με προστατεύει ... μάλλον!
Εγώ σχεδιάζω να γίνω καλός στα όπλα.
Για να την προστατεύω ... μάλλον!
Εσύ είχες άλλα σχέδια γι' απόψε.
"Μην ανοφέλετα θρηνείς γι αυτά..."







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου